22 aylıkken bıraktık biz çok şükür süreçte 3 kez kaçak yaşadık başka da sorun da yaşamadık, kafanıza taktığınız an iş zorlaşıyor gözünüzde hiç büyümeyin, bir sabah kalktım ve bezi bırakıyoruz dedim üstelik bezimiz bitmek üzereydi ve yeni bez de almıştık ☺️ Gece bezi baya ıslak kalkıyordu ona rağmen başladım gece 2 saat aralıkla kaldırdım sonra 3 kez kaldırdım sonra 2 şimdi sadece 1 kez kaldırıyorum biraz daha zaman geçince gece de kaldırmayacağım inşallah 🥰