Sontvbukucu sonsuz17 ürünü deneme şansınız veya alip olmazsa iade etme şansınız yok mu ? Örnek ben s beden tişört alıyorum ama beden yoksa m de alıyorum arada 2 cm falan oynuyor. Yani abiye tarzi degilse 2 cm cok da batmaz göze.
Kimeneayol sonsuz17 valla ben çok beğendim diye 40 beden pantolon aldım önü çok pot durdu. Hoş durmadı
[silindi] sonsuz17 ben 55 iken 40 bazen emanet gibi dururdu şu an 60 ım bi tık daha iyi oluyor boylarımız da aynı senle . Daraltırım diyorsan al