Ben 55 kilo 166 boyum 38 giyiyorum ama bir takımı çok beğendim bedeni kırktan başlıyor almak istiyorum sizce çok sırıtır mı başka hiçbir şey bulamadım onun gibi mankende normalde 38 miş giydiği 40 beden güzel durmuştu ama 38beden olan manken 65 kilo boyu 168