Mavigri doktorunuz bence pek de bilgili ve güvenilir biri değil gibi geldi bana. Heleki ek gıdaya başlayacak bir bebek için mama başlamak eğerki persentil içindeyse hiç gerekli değil. Daha bir kere bile kilo aldırmak için araştırma yapmadım çünkü bir eğitmenimiz türkiyenin çocuk doktoru ekolü olan birinden sağlıklı çocuk dediğinin kemikleri sayılacak dediğini bana söylemişti. Bende kızım gibi çok zayıf bi bebekmişim çok şükür yıllardır yiyip yiyip kilo almayanlardanım ve hiç bir sağlık sorunumda yok hasta bile olmam :) içiniz rahat olsun diye söylüyorum kiloya değil motor gelişimine önem verin😊