Seni çok iyi anlıyorum canim üzülme desende içindekileri yanlizca sen anlayabilirsin benim dört tane kuzucugum var ve 30yasindayim daha ilk ikisinin arasında 15ay var onlar şimdi biri 9digeri 10yasinda ucuncu14aylik sonuncuda 2aylik bende doğumdan 6ay snra hamile kaldım çok ağladım snra tam alıştım derken ağrılarım başladı dayanamayacak derecedydi 34haftaya kadar zor dayandim sezeryan dikislerim açılmış acil ameliyat alındım ameliyat giderken tek korkum bana birşey olursa çocuklarıma.ne olurdu çok şükür şimdi ben onların baslarindayim onlara her bakışında Rabbime şükür ediyorum seni en iyi ben anlarım ikisine birden yetebilirmiyim korkusu var şimdi içinde korkma rabbim guc veriyor kimsenin söylediklerini kafasa.takma yeter rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah