Kızlar kızım 6 aylık adetim 7 gün gecikti cok düzenli de adet olan biri değilim gerçi ama çok korkuyorum gebe olmaktan rabbim isteyene dileyene nasip etsin ben kendimi henüz hazır hissetmiyorum zaten serklajlı gebelik geçirdim cok zordu. Eşim korunuyor ama şüphe var içimde 😔