Benim oğlumda 2 yaşında konuşmuyor diye bugün çocuk doktoruna götürdüm kendisi bir uzmanla konuşmam gerektiğini söyledi acaba normal bişimi yoksa ciddi mi bilemedim elimde çok geç konuşmuş belki genetiktir bilemiyorum.
Gayet Zeki bir çocuk aslımda her dediğimi anlar yapar oyun oynar parkta kendi kendine oyun oynamayı öğrendi bırakıyorum hiç desteksiz bütün aletlere binip iniyor makinayı boşaltıyorum gelip bana yardım ediyor anne baba araba ne bileyim hayvan seslerini çıkarmaya çalışıyor net değil ama sadece bu kadar cümle kurma vs yok şuan için kafama takıyorum aslında çok normal geliyor ama istemsizce üzülüyorum her çocuk farklı bence ama bilemedim küçük kardeşi var aralarında 1 yaş var acaba onu mu yadırgıyor, tv izliyor ama bağımlı bir çocuk değil ben açarsam oturup izliyor yoksa aç diye ağladığımı görmedim ben darda kalırsam açıyorum mesele ne bileyim böyle bizdede durumlar bilgisi olan varsa benide aydınlatsın ne yaptım sizde bu durumda