Nur_han11 benim de biraz basende var biraz da göbekmdeliğimin altında. İlk hamilelikte güzel yağlanmıştım sıfır catlaktı, ikincide vaktim olmadı krem yap sürmeye, şu an bakıyorum ilk zamanki kadar kötü de durmuyor. Biraz bakış açısı herhalde. Kafaya takmamak gerek diye düşünüyorum, doğumdan kalan hediye gibi. O kadar çok kusur buluyoruz ki kadınlar olarak kendimizde. Kocama baksam o da totosunu göbeği büyüttü, hiç o derde girmiyor oram buram şişti diye. Onda da kilo alıp vermekten baldırlarda çatlak var, durumumuz eşit diye bakıyorum.