Ben de sürekli badem yağı, 3 ay sonrası biooil kullandım. Sıfır çatlak karnım da hep normalden büyüktü. Maalesef catlaktan kurtulmak çok mümkün degil. İlginçtir hamilelik sonrası bacaklarımda çatlak oluştu. İleri boyutta degil fakat yağlanmaya bir süre devam etmek lazımmış.