minisinannesiii33 Benim kızım prematüre doğdu, sütüm hemen gelmedi, sağıp verdim, damakları çok gelişemediği için ememedi, hep sağdım verdim, 2 aylık falan oldu emmek istemedi sürekli sağdım verdim 6 ay felan anne sütü aldı, sonra sütüm kesildi zaten yok denecek kadar azdı