minisinannesiii33 Üzülmüyorum ama bebeğim çok küçük ikisine yetişebilecek miyim, birinden birini ihmal eder miyim soruları kafamda dönüyor. Ne olur güzel şeyler söyleyin canım anneler.. lütfen linçlemeyin korunuyorduk ihtimal bile vermiyordum..
Delal_Ahsen minisinannesiii33 sizi linçlemek kimsenin haddi değil evelallah gelirsiniz üstesinden. Canınızı sakın sıkmayın yıllar sonra çocuklarınıza bakıp kendinizle gurur duyacaksınız
bambiii minisinannesiii33 hayırlı uğurlu olsun . Rabbim sağlıkla doğurmayı büyütmeyi nasip etsin. Bunları düşünebilecek kadar naifseniz eğer ikisinin arasındaki dengeyi eminim kurarsınız. Allahım size ikinciyi nasip etmiş demekki kaldırabileceğiniz bir sorumluluk bu🤍
lyl0742 minisinannesiii33 rabbimin vardır bi bildiği nasip etmiş yiyecek ekmeği varmış derler bizim oralarda sağlıkla gelsin linçlenecek bir durum yok artık olan olmuş beraber büyüyüp gidecekler 🤗
Linam88 minisinannesiii33 nasıl korunduğunuzu merak ettim geri çekilmemi eğer oysa o bi korunma yöntemi değildir
minisinannesiii33 Delal_Ahsen vallahi linçliyorlar e korunsaydınız aklınız neredeydi gibisinden.. çok teşekkür ederim inşallah 🙏🏻❣️
minisinannesiii33 bambiii çok teşekkür ederim düşünmez olur muyum gece uyuyamadım bebeğime bakıp durdum haksızlık ediyormuşum gibi geliyor ..
Asel21 Kararı siz vereceksiniz inanın tek çocuğa bakmak bile çok zor şuan bebeğim 1 yaşında çok yoruluyorum bakamayacağınızı düşünüyorsanız ona göre hareket edin linç yersem yiyim ama öyle tek başına çocuk büyütmek hiç kolay değil he yardım edeniniz varsa o zaman iş biraz daha kolay hakkınızda hayırlısı olsun
minisinannesiii33 Asel21 evet öyle karar bizde bitiyor herkesin kendi düşüncesi sizede saygım sonsuz ama ben öyle birşeyi asla düşünemem şuan o da bir can onun canını almaya hakkım yok ..
Nisaask minisinannesiii33 valla canım öncelikle Allah tamamını erdirsin sağlıkla kucağına alırsın inşallah. Bebeğinide güle güle büyüt. Kendimi örnek veriyorum üstüne basa basa tekrar ediyorum kendimi örnek veriyorum. Diğerlerini bilemem. Benim hamile kaldığımda kızım 5 buçuk yaşındaydı. Ayağıya kalkamıyordum. Sancılardan kasılmalar dan 9 ay boyunca yerdeydim. Bakan yardım eden kimse olmadı kızım bazi günler saatlerce aç kaldı. Doğum yaptım. Kendime geldim. Ama bütün gün bebekten başka bir iş yapamadm. Saatlerce ağlardı. Kızıma. Yemek hazırlayıp verene kadar. Üstüne kızım okula gidiyordu. Yine saatlerce ağlardı ama bir bebeğe bir kızıma kosturdum. Cokk zor kızıma gereken ilgili veremiyordum büyük olmasına rağmen günahına girdim diyordum. Kızımla 1 dk zaman geçireyim derdim bebek ağlamaya başlardı saatlerce günümü bebekle bitirirdim. Velhasıl kelam küçüğü ufak olunca isterse 10 tane bebeğiniz olsun tek yapmanız gereken bebeğe bakmak olacak. Ama tabi büyüyecekler ama olan ilgisiz kalan ve bizden uzaklaşan kızıma oldu😞😞
Delal_Ahsen minisinannesiii33 onlar bakıyor sanki en sevmediğim insan türü sanki onlar derdini çekecek böyle halleniyorlar eminim ki çok güzel bakacaksınız😍
Aylakuss-12 minisinannesiii33 canım aynı durumdayız benim de bebeğim 7 aylık günüm geçiyor test yapmaya korkuyorum açıkçası ama rabbim nasip ettiyse bakacak gücü bizde görmüştür 🌺
TheBaby minisinannesiii33 Linç yok ama benimkilerin arasında 9 yaş var. Valla ancak hazır hissettim canım. Çokta memnunum şu an bu durumdan. Sana kolay olacak diğerini ihmal etmezsin demeyi çok isterdim ama zor olacak. Olan sana olacak. Boşa motivasyonu sevmem ben kusura bakma🌸
Deletedmom5284 TheBaby ay darısı başıma kardeşimde benden 9 yaş küçük annem hiç zorlanmadı zaten kardeşim aşırı zordu ama ben hep destek oldum gece gündüz ayağımda salladım mama yaptım 😅 kızımda da öyle düşünüyoruz şuan 2 yaşında bakalım
yagmursarya minisinannesiii33 zaten bebekken zor her halükarda uykusuz kalacaksınız bu yüzden ikisinin zor dönemini de bi araya getirmek bence mantıklı. Eğitimime devam etmek zorunda kalmasam maddi imkanım olsa ve sezeryana kızım bir yaşına geldikten sonra izin vermeseler ben de yapardım şuan kızım 6 aylıkken yapardım. Gönlünüzü ferah tutun 🙏
TospikOglusum Nisaask allh bağışlasın canl,allh kolaylık versin.suan kaç yaşında yavruların?hâlâ zorlantı musun?
TospikOglusum minisinannesiii33 kimsenin sizi lincleyecegini dusunmuyrm ha olursada onları duymazdan gelin.bu arada haneli olsun.valla benim çok yakın arkasında 9aylik kızı varken hamile kaldı inan bak harika baktı…şuan biri 2.5 biri 4yasinda oldular bileşence bakarsın rabbim.o gücü vere ins
Elfvli minisinannesiii33 hayirli olsun. Bende kizim 10 aylikti hamile kaldım. Yani karalar bağlamaya gerek yok ama zor mu çok zor. Seni üzmek demoralize etmek istemem. Iki bebeğe yetilemiyor. Insallah evinde sana yardım edecek birileri vardır.
Nisaask TospikOglusum kızım şuan 7 yaşında oğlum 15 aylık. Aslında kızım doğduğundan beri beni hiç ama hiç zorlamadi. Çok uysal bir çocuktu. Halen öyle. Ama bebek berbat bir huyu var doğduğundan beri hep aglak hep ağlıyor ilk 3 ay gaz dedik sonra yine ağladı. 1 yaşından sonra diş çıkardı. Ve yürümüyor geç emekledi. Yani bebek sorunlu olunca dünyayı bir yana bırakıyorsun bütün işini gücünü bir yana bebeğe bakmak zorundasın. Şuan çok zorlanmıyorum. Ama ömrümden bir 10 yıl gitmiştir çok yıprandım
Elifkzlcn minisinannesiii33 Sizin zamanınızda hamile kaldım ben de şu an büyük oğlum 18 Aylık bebeğim 49 günlük iyi günler zorlandım ne yalan söyliyim ailelerden uzak yaşıyorum bir de ikisine birden yetmek beni yordu ama gün geçtikçe alıştım Çok şükür sağlıkları yerinde diye dua ediyorum Çünkü gerisi gelip geçiyor
minisinannesiii33 Elifkzlcn bende ailelerden uçağım Allahım yardımcımız olsun sağlıklı oluşumlarda zordur ama alışılır diye düşünüyorum ☺️
minisinannesiii33 Nisaask evet her şey bebeğe bağlı dediğiniz gibi. Kızım uysal ama bu aralar huysuzluk yapıyor acaba hissediyor mu diye düşünüyorum 😪