Zhra_cil SeninAnnenBirMelektiYavrm Osmaniye de oturuyorum. Kaynımın düğününde 5 6 ay önce makyaj artı topuzu 200 TL ye yaptırdım. Şehirden sehire farklılık gösterebilir
SeninAnnenBirMelektiYavrm zarifbirhanim ya benim düğün makyajım çok güzeldi hatta ilk defa öyle güzel makyaj yapan bi kuaföre denk geldim ama oda saçı kötü yapıyordu bende düğün saçımı beğenmedim