SeninAnnenBirMelektiYavrm Kızlar düğün var topuz istiyorum. Kızıma da yaptırıcam. Aşağı yukarı fiyat nedir bilen varmı cok lüks bi yere gitmem. Biliyorum her yer farklılık gösterir de yinede ortalama bişey çıkar diye düşünüyorum. Gidip sormak çok zor geliyor sıcakta düğüne de az daha var
sevgikelebegi SeninAnnenBirMelektiYavrm düğün diye belirtirsen fazla alıyorlar bi tahminim yok ama özel günlerde fırsatçılık oluyor
zarifbirhanim SeninAnnenBirMelektiYavrm Normalde 100 liraya yapacakları basit topuzu bile özel gün olduğunu anladıklarında 300 400e yapıyorlar.
sevgikelebegi SeninAnnenBirMelektiYavrm 🙄🙄 bilmem sadece kendi söz nişan düğünümde kuaföre gitmişliğim var kuaför hayatı bilmem
zarifbirhanim SeninAnnenBirMelektiYavrm Ablamın düğününde ablamın tuttuğu kuaföre türban yaptirmak istedim. Ki öyle ugrasacagi bir şeyde değildi. Yemin ediyorum kafamda sağa doğru bir yumru vardi. Kadın topuzu üstten sağa doğru yapmış. Orda söküp kendim yaptım. Bana sen çok takintilisin ondan begenmedin diyor. Yahu başka müşteri vardı, o bile güldü yaptığı başa 😃
Minipekka SeninAnnenBirMelektiYavrm Gorumcemin saçını yaptirdik 100 TL’ye Nevşehir’de oda topuz yaptırdı ama çok güzel oldu
zarifbirhanim SeninAnnenBirMelektiYavrm Su topuzu yaptirmak istiyorum diyip fiyat sorun düğün var falan demeyin
SeninAnnenBirMelektiYavrm zarifbirhanim bende çok saç söktüm birde kızıyorlar 😒 bi kere bi saç yaptırdım yaşlı kadın saçı yaptı resmen ensede. Beğenmedim dedim kızdı çatır çatır saçımı yolarak tekrar yaptı 2 dakikada, gittim onuda söktüm
zarifbirhanim SeninAnnenBirMelektiYavrm Zaten makyaj konusunda hiç güvenmiyorum. Düğünümde bile kendim yapmadığım için pişman oldum. Kadın resmen 2 ton koyu fontoten kullanmış. Bide oksitlenince iyice kötü oldu. Highligtherı da tum yuzume surmus. Fari dagitmamis. Eyelineri yamuk cekmis. Oranın los ışığı ile anlasilmiyor. Parayı verdik çıktım. Ama esim bu halin ne der gibi bakiyor. Asansöre bir bindim şok oldum. Ki bulunduğum ilin en pahalı yerlerindendi. Eve gidince düzeltme yaptım ama yine de kotuydu
Annababy Bu sektörün içinde olarak sana tavsiyem kazıklanmak istemiyorsan düğün deme, akşam yemeği cart curt başka bir şey uydur. Düğün diyince max yarım saatte biten topuzdan bin lira istiyorlar.
SeninAnnenBirMelektiYavrm zarifbirhanim ya benim düğün makyajım çok güzeldi hatta ilk defa öyle güzel makyaj yapan bi kuaföre denk geldim ama oda saçı kötü yapıyordu bende düğün saçımı beğenmedim
Woody SeninAnnenBirMelektiYavrm evde arkadaşımın nisani/istemesi var falan diyebilirsiniz. Ben kendi nisanimda/kınama saç yaptırırken öyle dedim🤷♀️ Gitmenize gerek yok. Arayıp fiyat alabilirsiniz