Goktugunannesiyim 2 yildir benimle olan bir kedi kizim var. Bebegimde 6 aylik. Evet tuy dokuyo ama, bende sac dokuyorum. Kizimda dokuyo, esimde dokuyo. Yani hepimiz döküyoruz. Supurme sıklığını arttiriyoruz ve asilarina ozen gosteriyoruz. Mia nin agzina aldigi oyuncaklari kizima vermiyorum. Kil tuy gordugumde temizliyorum her seferinde. İki kizima da asigim. Henuz mia tam olarak alisamadi biraz hircin bir kedi. Kizimi surekli goz onunde tutuyorum. Ama elbet alisacaklar. İkisi de canlarim. Asla mia yi vermek aklima gelmedi. Onlarinda duygulari var. Vicdanima sigmaz. Saglikli uzun omurleri olur umarim birliktr😍