Pamuk_bebegim42 Deletedmom_56 Bence daha 2 yaşında konuşmasını beklemek saçma ha her çocuk farklıdır tabi konuşan da vardır ama 2 yaş için daha erken net cümleler kurmasına diye düşünüyorum