Oğlum 1 yaşinda sünnet oldu daha 15 gün önce yani bezli olduğu için çabuk iyileşiyor sünnet oldu 24 saati doldurmadan pansumanina kaka bulaştırdi doktoru pansumanı ıslatıp çıkarın ve tekrar pansuman yapmayın dedi öyleCe kapattım bezi bardak koymak daha tehlikeli hoplaya zıplaya emekleyerek gezdi 2 3 gün hiç bir şey surulmedi sonra bir krem verdi ve çok rahat atlattık doktorumuzda çok iyidi cisi zaten iyileştiriyor sadece kaka yaptıktan sonra hep antiseptik dezenfektan önerdi