Kızlar, bebeğim dün akşam sünnet oldu şuan sargı bezi ile kapalı o sargı bezinin 2 gün içinde kendiliğinden düşeceği söylendi o düştükten sonra pansuman için sağlık ocağına veya hasteneye götürmem gerekiyor mu yoksa sadece batikon sürmem yeterli mi?
Şimdilik 2 defa calpol verdim ve ağladıkça anestol merhem sürüyorum su değdirmiyorum vs. Tecrübeli anneler ; başka bir şey yapmama gerek var mı acaba?
(oğlum 76 günlük)