Narin9 içme yumuşaklığı muhtemelen kahve/süt oranıyla oynuyordur. Tatli kahve dediğiniz de ben sıcaksa surupla soğuksa dondurmayla vs yapıyorum. Biraz sade dondurma, 2 shot espresso, biraz sut, buz ve parça çikolatayı buz kırıcı blenderla çekiyorum mesela yaz aylarında güzel oluyor 😀