Narin9 kapsul kahveler nespresso diye geçer hem ucuz hem de kolay bir alet. espresso makineleri ikiye ayrılır otomatikler ve normaller. otomatik olanlarda istediğiniz kahveyi içersiniz süt oranını köpük oranını makine ayarlar size hazır eder. normallerde ise nespresso gibi ya tek shot espresso ya da çift shot espresso yapar artı olarak süt ısıtmam için buhar çıkışı olur. ben nespresso kullanıyorum memnunum normal espresso makinesinden bir farkı yok otomatikten daha ucuz. kapsül kahveler biraz pahalı ama onda da tekrar kullanılabilir kapsüllerden alıp içinize istediğiniz ince çekilmiş kahveyi koyabilirsiniz