pembehanm ayseguldefne54 işte 4 ay atagı dedıklerı seymıs galıba valla ne bılıyım ya hıc takıp etmedım atak matak ama ne zaman baksam atak gosterıyo bır an once bıtse keske
ikimelekannesiiiii pembehanm benimnoglumda 4 ay23 gunluk bizde oyleyiz ben disari cikariyorum bebek arabasiyla biraz dolastiriyorum hemen uyuyo
ikimelekannesiiiii pembehanm gene sen veriyosun meme benimki hic tutmuyo ittiriyo memeyi emmedigi dende sutum cekildi sadece mama veriyorum ama en azindna 3 ay emdi ilk agiz sütünü emdi o bile yeter
pembehanm ikimelekannesiiiii yookk bacım benımkıde anca cok uykulu olucakki tutuyo o kadar zorlanıyorum ki gozunu bir acsın meme oldugunu anlıyo ya cıglıgı basıyo😁😁😁
pembehanm ikimelekannesiiiii valla bize zekisimi denk geldi anlamadım ya benım yigenlerımde o kadar bıberon ve meme seklınde gıttı kımsede red falan olmadı