Arkadaslar merhaba benım oglum 3.5 aylık uyandıgında bır ya da bır bucuk saat uyanık kalıyo sonra aglıyo uyumak ıstıyo uzun süre ayakta tutamıyorum neyse uyuma kısmına gecınce ayakta sallıyorum ben hep yogun gaz sancısı vardı öyle alıstı sımdı yenı huy edındı uykusu gelınce zar zar aglıyo ayaga alıyorum aglıyo acaba ayakta sallanmak mı ıstemıyo dıyorum kucagımda uyutmaya calsıyoeum gıne aglıyo besıgıne koydum yırtınarak aglıyo 10 dakka aglıyo sonra susuyo uykuya dalıyo yav ben sasırdım artık nasıl uyutacagımı benım gıbı olanlar nasıl yol ızledınız