2balkiz kesinlikle değil ciddi bir fark yok arada , bariz ilgisiz bi öğretmen değilse tabi ki. Bazı öğretmenler uzun yıllardır aynı okulda o yüzden tanınıyor , bazı öğretmenler veliler ile çok iyi o yüzden tanınıyorlar gibi. Bazı öğretmen reklamını yapmayı sevmez ama öğrencileri pırlanta gibidir. Çok tercih edilen bazı öğretmenler gerçekten gereksiz abartılıyor. Öğretmenlerin %90 ı öğrencileri için kendilerinden beklenilenden fazlasını yapar , başarılı olsunlar diye çok çabalar. %10 a denk gelmedikçe sıkıntı yaşamazsınız , ayrıca diğer öğrenciler de çok önemli sınıf başarısında ilgili velilerin olduğu bi sınıf çok fark ediyor. Tercih edilen öğretmene ilgili Veli gidiyor verilen ödevler zamanında yapılıyor , çocuk tv tablet yerine kaliteli zaman geçiriyor, çocuğun gelişimine katkı da bulunuyor. Aslında sadece öğretmen ile bitmiyor süreç.