Kbrbisi28 devlet okulundan bahsediyorum. Mesela ben kızımı ilkokula yazdırdım müdür bizden bu öğretmene yazacaksak 5 bin TL ama siz öğretmensiniz size 2500 dedi. Pazarlık yaptı buzdolabı satar gibi. İkincisi de ben ortaokulda görev yapıyorum ve bu sene kendi okulumda da özel sınıf açıldığını duydum. 60 öğretmeni 1000 öğrencisi olan bir devlet okulunda özel sınıf var! Bu özel sınıfta derse giren öğretmenleri müdür neye göre belirliyor mesela? Bunu merak ediyorum