Sumiree acaba uyku vaktini kaçırıyor olabilir misin benim oğlum da 3 aylık gündüz halen bir buçuk saatte bır uyku ister bazen uzun uyur bazen kısa o değişiyor ama o saat döngüsünde mutlaka uyku ister sabah 7 7.30 arası kalkar akşam en geç 9 da uyumuş olur ama bende bu düzeni yakalamak için uğraştım biraz ilk diyordum niye benim oğlan da erken uyumuyor ama ben onu gerçekten akşam uykusuna yatırmaya ugrasmiyomusum önceden iki ayına girince olma artık böyle dedim kendime ayıracak vakit kalmıyor bebek uyusun ki bende akşam rahat edeyim ilk gunler şak diye 9 da uyumadı tabi gece 12de uyuyorsa ilk 11 e 10 a derken en geç 9 da uyumuş olacak olana kadar çekebildim şükür
Süslü uyku rutinlerimiz yok bizim yapilabilirligi yüksek ve basit şeyler yapıyorum
Uyku sinyali verince hemen yatak odamıza giderim gece lambası açarım bezini değiştiririm eğer üstü değişecek se değişirim sonra emziririm memede uyumaz benimki ve açıkçası tek tip uyku şekline alismasin diye kafama ne eserse öyle yapıyorum ama uyku müziğimiz açık olur bizim vazgeçilmez rutinmiz karanlık ortam ve müzik gerisi değişkenlik gösteriyor bazen yarı uykulu besigine koyup bir iki pispisliyorum uyuyana Kadar başıni bekliyorum bazen dizimde emzike uykuya daldiriyorum besige koyuyorum bazen yatakta yanıma yatırıyorum emziği ağzına veriyom uykuya dalmasni bekliyorum bı taraftan desteksiz uyumaya çalışmasını sağlamaya çalışıyorum kendimce uyurken aşırı destek vermemeye gayret ediyorum .
En önemli şey uyku vaktini kaçırmamak bence bugün 7 bucukda odaya girdik 8 e uyudu yanımda ama dün eve akşam 9 da geldik hemen uyutmaya geçtim ama nafile 11 de ancak uyudu direndi gündüz de iyi uyuyamadi köyde olduğumuz için anladım ki uyku vaktini geçirmemek çok önemli buna çok dikkat et sabah 7de uyandı ise benim oğlan 8.30 da tekrar uyutmaya çalışırım Mesala uyudu uyandı bir buçuk saat sonra yine uyutmaya çalışıyorum çünkü 2 saat olursa çok kötü oliyor durmuyor mız miz oluyor ama vakitlice uyursa tadından yenmez ama bende gündüz uzun uzun uyutmayı beceremedim bı bazen uyuyor bazen uyumuyor ama onada çok zorlamak istemiyorum şimdilik bı tam 4 aylık olsun inşallah öyle desteksiz uyku eğitimi vercem