Sumiree bebegimin uykuları 4.ayla beraber biraz düzene girmeye başladı. Şimdi 5,5 aylık, hala gündüz uykuları rutine baglamış degil ama kötü gibi de degil. Uyku geldiginin sinyallerini alıp doğru zamanda uyutmaya calısmak lazım, uykusu olup uyumayınca iyice kötü oluyorlar. Uykusuzluk cok kötü bir huzursuzluk yapıyor. Siz de sabredin. Ben yanına uzanarak uyutuyorum, o sekilde daha kolay uyuyor. Elini tutup, eee eee pışş pışşş diyorum