Kplnnn bilgi için çok teşekkür ederim çok açıklayıcı anlatmışsın benım oglum 4 ay 10 gunluk sadece ayaklarını cok hareket ettırıyo dönme yok daha o yuzden yaptırıp rahat etmek istiyordum, aynı zamanda kolikte korkum ondandır nasıl kucağıma alcam nasıl ılgılenecem korkusundaydım, bardak fikri banada mantıklı gelıyo en ufak yara bile yapışıyor heryere, ilaçlar rahat ettıeıyorsa sorup kullanırım bende.