Benim kızım 4 aylık şuan hala onunla emziriyorum çıkarınca mememi tutmuyo onsuz emmiyo.ilk başta çok yara olduğu için kullandım şimdi ise onunla emzirdiğim için göğsümün ucu kayboldu hiç yok ama yinde iyi ki kullanmışım yoksa emziremeyecektim yaralardan dolayı anne sütü alsınlarda gerisi önemli değil bence kullanmalısın