3 ay 12 günlük kızım. Hiç göğüs ucum olmadığı için hastanede buna başladık. Bebeğim çok alıştı, ucum çıksa da onsuz emmiyor. Hiç yaram olmadı, doymadığını düşünmüyorum. Çünkü günlük kaka sayısı ve kilosu bir nebze fazla. Hijyeni sağlaması, sürekli yanında taşıması zor olsa da, uç olmasaydı emziremezdim gibi geliyor.