Esraaa55 ben Turkce ogretmeni degilim. Turkce yi cok iyi bildigimi, hata yapmadigimi da iddia etmiyorum. Benim elestirdigim sey cocuklardan bahsederken annelerin kendini katmasi konu Turkce degil baska bisey. Boyle bir ibarenin Turkcede de yeri olmadigini belirttim diye, yazim kurallarina uyup uymadigimi mi kontrol ettiniz gercekten 😁 nereden nasil vuracaginizi sasiriyorsunuz. Konuyu saptirmanin cok otesine gectiniz artik, sadece saskinlikla okuyorum. Yukaridaki yorumlarimda defalarca belirttim ancak anlama kapasitenize bagli olarak yinelemek zorunda kaldigim cumlemi yine yaziyorum ; “ benim elestirdigim şey, annelerin cocuklarindan bahsederken ortak dil kullanmasi” . Absürt arkadasim absurt, komik, anlamsiz…" Artik baska yerlere cekmekten vazgecin. Cumlem, neyi elestirdigim son derece açikken bu kadar anlamamaniz cidden kendinizle ilgili bir sorun.