Betibethyy ben zaten tipki sizin suan belirttiginiz gibi, kullanilan tabirle ilgili elestirimi yaptim. Devaminda bebegin kaka sikintisinin sebebi olabilecegi ihtimalleri post sahibi annemize soyledim. Ama burada konuyu oyle olmadik yerlere cekip, oyle abartili ve yersiz ithamlarda bulundular ki sessiz kalamadim. Daha dogrusu soyledikleri sozlerin aciklamasini yapmalarini istedim. Aciklama da yapamadilar. Bos bos konusup durdular. Yok ben ogretmenmisim (ne alakasi varsa) , yok kafamda degisik seyler yasiyormusum, yok battikca batmisim, yok annenin sorununu komik bulmusum (bir annenin sorununu , bir anne olarak komik bulacaksam kalbim kurusun. Ben tabirin komik anlama ciktigini belirttim) .