Deletedmom_123
4 aylık bebek 7 kiloyu geçmiş maşallah ve size mama mı diyorlar gerçekten şaka gibi
Benim oğlum 4.ayında sadece 300 gr almasına ve doğum kilosunun az olmasına rağmen doktorumuz kesinlikle mama başlatmadı. Gelişimi sadece kilo olarak değerlendirmiyor doktorumuz boy, baş çevresi ve bilişsel gelişimi ayına uygunluğuna bakılıyor. Kaldıki sizin yavrunuz çok iyi kilo almış, hiç takmayın bence