Deletedmom_123 Kızlar bebeğim 6 nisan 3600 gram doğumlu kilo alımları şu şekilde; 6 Mayıs 4700 (1.ay kontrol) 6 Haziran 5800 (2. Ay kontrol) Ay kontrolüne 4 gün kala covid olduk hastaneye gittik kilo alımları bu şekilde çıktı, kakası azaldığı içinde bir kaç kere gittim kilosunu ölçtürmeye; 2 Temmuz 6400 18 Temmuz 6710 25 Temmuz 6900 8 Ağustos 7100 Doktor herhangi bir şey söylemedi sağlık ocağındaki hemşire kilo alımı azalmış mamaya mı başlasan falan dedi kafam çok karıştı sizce az mı kilo alımı?
Kadifemsii Deletedmom_123 sağlık ocağındakileri anlayamıyorum gayet iyi kilo almış bence hiç başlamayın mamaya zaten gerekse doktorunuz söylerdi
Begum_eda123 Deletedmom_123 yok bnce iyi bnm üç kızım var ilk üç ay birer kilo aliyodu 3 aydan sonea kilo alımı azaliyo bı kilo deyilde yarım kilo mesela
oglumuz01 Deletedmom_123 gayet iyi sen doktora bak canım banada sütün azalmış acil mamaya başlaman lazım dedi hemşire. Doktor hayır normal görünüyor dedi doğum kilosuna göre tınlama sen emzirmeye devam et sık sık
Dondurmalikahve Deletedmom_123 Kesinlikle mamaya karşı bir insan değilim ama hemşirelerde bazen vazife olmayan şeylere karışmasınlar. Çünkü bebeğinizin kilosu güzel 4-5 aylık civarları doğum kilosunu 2 katına katlasa yeterli. Ayrıca covid geçirmişsiniz buna rağmen bebeğinizin kilosu gayet güzel.
burjuvaanne Deletedmom_123 valla bence gayet iyi bole yavaslayinca bianda mama verelim diyenleri pek anlamiyorum degerleri iyi kakasi çişli bezinde yada ekstra bebekte bir sorun yoksa en kotu bi kac ay daha beklenmeli sonucda
Deletedmom_123 burjuvaanne sadece kakası azaldı bende ondan şüphelendim 2-3 günde bire düştü bademde her gün yapıyor
Kuzeymomss Deletedmom_123 şaka mı hemşire acaba? 3 ayıkken 7100 kiloymuş bebeğiniz. Ben 37 haftalıkken 3490 doğurdum 3. Ayda 6100 doktorum maşallah çok iyi dedi
Yusufunannesi97 Kuzeymomss beslenmenizde sutunuzun kalitesini nasil arttirdiniz benim sutum kilo aldirmiyorda🙁
Yusufunannesi97 Deletedmom_123 ozellikle ilk uc ay sütünüzün kalitesini nasil arttirdiniz benim sut kilo aldirmiyor da😕
Tubasahra Deletedmom_123 3. aydan sonra kilo limi zaten azalır.Bebeginiz gayet iyi kilo almıs.Kac kilo olmasıni bekliyor ki hemsire
Kuzeymomss Deletedmom_123 canım o normal. Benim bebeğim de bir arada 3 gün falan yapmıyordu. Poposuna kantaron yağı sürdüm çok iyi geldi. Şimdi çok şükür günde 1 veya 2 defa yapıyor
Oktay0122 Deletedmom_123 3 -6 ay arası 500 gr en az kilo almasını beklerim dedi bugün doktorum kilo alımı bence kötü değil ki su sağlık ocağindakilere yeni sürüm gelmiyor sanırım papağan gibi aynı şeyler yanlış yönlendirmeler …
Simge34 Deletedmom_123 Bence kilo alımı çok iyi, mamaya alıştırmayın boşuna, ayrıca kilo zaten bir sağlık göstergesi değil, gelişimi iyiyse çok kilolu olmasına da gerek yok