Esraa- bakın tanımadığınız kimse hakkında sürekli sürekli bir fikirde bulunup buraya savunmacı olarak yazmayın 10 aydır bu platformu aktif kullanırım kimseyle en ufak tartışmaya girmişliğim yoktur burda yok bi bitmediniz yok sorun sende yok anlama problemin var nerden tanıyorsunuz biliyorsunuzda burda iki yanıtta koydunuz teşhisi ? Uzattıkcaa kabalaştırıyorsunuz kendinizi herkes haddini bilsin kimse kimseyede hakaret edemez burda ben kimseye hakaret etmedim demekki kullanmıyosunki dedim kaba olabilir ama hakaret değill oyüzden banada hakaretle gelmeyin ne biçim insansınız ya