Merhaba anneler dedemiz oğluma doğum günü hediyesi olarak akülü araba alıyor bugün doğum günümüz 2 ay sonra erken alıyor babyhope marka audi 437 SUV model kullanan varmı artıları eksileri neelerdir yada genel olarak akülü araba kullanımı hakkında tavsiyeleriniz varmıdır ?