Balkus benimkilerin arasında 4,5 yaş var. İyiki böyle yapmışım kızım herşeyin farkında artık. Tehlikeliyi, zararlıyı, doğruyu yanlışı ayırt edebiliyor. O yüzden beni hiç yormadı kardeşini koruyup kolluyor allaha şükür hiç zarar vermedi kardeşine. Elbette koskançlıklar oluyor mesela birisi kardeşini sevince oda hemen sevmek istiyor öpmeye çalışıyor falan o kadar da olur tabiki. Oğlumda uysal bir bebek şu an yedi aylık artık beraber vakit bile geçiriyorlar en çok ablsına gülüyor eğleniyor😊 bende ise durum eskiden gün 24 saatti şimdi 12 saat gibi zaman hızlıca akıp gidiyor. İkinci çocuktan sonra sanki hayatı hızlandırılmış gibi yaşıyorum 😅 ama halimden memnunum allah isteyen herkese nasip etsin 😊