Bsekvnz Tugbaf Merhaba sap ile birlikte kullandığınız ilacı dr. Mu yanında verdi bizde sap kullanıyoruz 1.5 aylık oğlum fakat ara ara çok ağrısı oluyor yine de
Tugbaf Bsekvnz sap simplexsi dr vermedi ben kendim aldım max biotic dr verdi ama ben sap kullandığımı dr söyledim kullanabilirsin dedi canımm
Blush26 Mryozg ıkınmakta sonra su gibi çıkıyor belli bir süre sonra kabızlık çamurlaşmaya dönüyormuş doktor dedi zeytinin yağı içiriyorum
Mryozg Blush26 ben aptamil conformil kullanıyorum bide sab simplex gaz damlasını. Normal aptamil kabız yapmıştı mamasını değiştirdim sma ve hipp 2 sinide denedim kabul etmedi hep kustu şimdi conformil ile deniyorum inşallah düzene girer