Yigittsmom ilkgozagrimmmm kesinlikle emmek için uyanmıyo şuan susadığı için uyanıyor su veriyorum uyuyor şuan da ışığı kapatıp sarlıyoruz sadece 10 15 dk içinde uyuyor
Kbragzl Yigittsmom şükür bıraktık gibi 😅 bugün 5. Gün😅 meme özledim , meme seviyorum, meme istiyorum diye bazen geziyor ortalıkta ama kriz anları azaldı 🤣
Yigittsmom Kbragzl gözünüz aydın ☺️ Bizimde tam 10 gün oldu şükğr kriz yok ama nadiren de olsa meme isteyip şansını denediği oluyor ☺️