Yigittsmom Merhaba sevgili anneler oğlum 22 aylık oldu bir süredir sütten kesmeyi planlıyordum öncesinde gece emzirmeyi bıraktım 1 ay kadar sonra gündüzü azaltmaya başladım günde 2 ye düştü sonra 1 e ve 2 gündür de tamamen bıraktım. Ama duygusal olarak çok kötüyüm çok zormuş özellikle gece yatmadan önce ağlıyo içli içli meme istiyo kıyamıyorum sarılıyorum konuşuyorum bugün o uyuduktan sonra ağlamaya başladım istemsizce geçici bi süreç değil mi sizlerde nasıl oldu 😢
Kbragzl Yigittsmom bende bugün başladım bakalım en azından gece uykuya dalmadan emip gece de sabaha doğru emiyordu. Bugün ilk gecemiz olacak uyudu şimdi ama gece uyanırsa nasıl geçecek bilmiyorum:)
CankizimRavzam Yigittsmom Canım anne üzülme olur mu MASALLAH iyi emmiş zaten 🌺 Evet zor ama yapacak bişey yok ne güzel basarmissiniz 🎀 Ben başaramadım mesela tam 5 saat ağladı çünkü bide havaleli hastayız işimiz zor çok büyüdü herkes diyo hala niye emiyo Benide anlayan yok valla 🥺😥
ilkgozagrimmmm Yigittsmom gece emmesini nasıl kestiniz? Kaç gün zor oldu Birde emerek mi uyuyordu ? Biz gündüz azalttik fakat gece başaramadık. çok ağlıyor uyumuyor.
Song Zaten anneler ıcın daha zor oluyormuş dıyorlar .bizim de 26 bitiyor bugın dıkkatını dagıtarak bır kere emzırdım ınsallah zamanlamalıdır bence sevının buyuk bır olay bu surecı başarıyla atlatmak
Yigittsmom Song u Alminazli uzmanlara göre de 24 ay gayet yeterli bi süre zaten umarım süreç sizin içinde kolay geçer
Alminazli 24 aylık hala kendimi hazır hissedip kesemiyorum ama sağlık sorunlarım var kesmek zorundayım
Yigittsmom Kbragzl gece gündüze göre malesef daha zor gibi uyku arasında sürekli isteyip kriz yaşatabiliyorlar Kolaylıklar diliyorum ☺️
Kbragzl Yigittsmom şükür bıraktık gibi 😅 bugün 5. Gün😅 meme özledim , meme seviyorum, meme istiyorum diye bazen geziyor ortalıkta ama kriz anları azaldı 🤣
Yigittsmom Theodora bende hiç hazır hissetmiyordum ama kreşe başlayacak tatildeyken ailemin yanında bu süreç biraz daha kolaylaşır diye düşündüm şükür öyle de oldu ☺️
Hencacalik Biz de 23 buçuk aylığız, çok endişeliyim bu süreçten, gece ve gündüz genelde 3 kez emiyor o da uyumak için, nasıl olacak diye düşünüyorum sürekli🥺🥺 bir yandan ben de bırakmak istemiyorum, sanki aramızdaki bağ zedelenecek gibi geliyor🙄🙄
Yigittsmom Hencacalik benimki de gece uyumadan önce emip öyle uyuyordu o yüzden uykuya geçmede bayağı direndi şuan biraz daha rahat gibi gün içinde emmek için şansını deniyor hala ama konuşup anlattığımda direnmiyor artık eskisi gibi
Yigittsmom ilkgozagrimmmm bizim içinde en zoru gece beslenmesini bırakmak oldu 4 5 gece sabahladık diyebilirim ağlama krizleri sakinleştirme çabaları geceleri bi miktar çizgi film izletmek zorunda kaldım ara ara oyunlar oynadık ve bolca sarıldım konuştum ama sonrasında azaldı yavaş yavaş daha az uyanmaya başladı uyandığında su ve emzik teklif ettim yine sarıldık derken öyle alıştı şuan gece istemiyor suyunu içip uykuya dalıyor
06082020 Bebeğim 2 yaşına yeni girdi bende bırakmak istemiyorum dediğiniz gibi emerken gözlerimin içine bakması gülmesi diğer memeye oynaması içim gdiyo yavruma kıyamıyorum biraktirmaya hazır değilim anniş demesi emerken mutlu olması off çok zor herkes kax yaşına kadar emzirceksin diyip duruyor ama ben bu şekilde mutluyum bütün gün memede oynayarak emmesi bu günler bi daha geri gelmicek
Yigittsmom 06082020 kesinlikle bazen çok fazla meme istemesi bunaltıyordu açıkcası bıraksam da artık rahat etsem diye düşünmeden geçemiyordum ama bıraktırdığıö şu dönemde aslında emmesi aramızdaki o bağ mutluluğu çok ayrıymış o yüzden benim içinde duygusal bi süreç oluyor ama mecburen bi yerden sonra da bırakmak gerekiyor benim çocuğum çok iştahsız bi çocuktu şuan yemesi biraz daha düzelir gibi oldu bu kendi adıma sevindirici
Yigittsmom Theodora ağlamaz olur mu tabikide ağlıyor ama ağlamadan bırakılamazki çocuk en sevdiği şeyden ayrılıyor sonuçta ama en az ağlamaklı şekilde atlatmaya çalışıyoruz dikkatini dağıtıyorum sürekli oyunlarla sevdiği yiyeceklerle vs her istediğinde de konuşuyorum onunla amnecim konuşmuştuk ya sen artık büyüdün abi oldun abiler meme emmezler bebekler emer sadece seni anlıyorum sarılmak ister misin gibi genelde konuşma bitip sarıldığımızda ağlama da bitiyor ☺️