Gfs713 benim hala bu şekilde herkes kimseye söyleme nazar olur diyor ama fazlası da sıkıntı oluyor. Benim bebek emiyor sonra sağıyorum 160 cc doluyor makinenin biberonu sağmaya devam etsem gelir. İlk zamanlar bebek boşaltamadığı için çok sıkıntı mastit oldum ben o daha kötü. Öncelikle banyoda sıcak su altında masaj yapa yapa boşalttım göğüslerimi sonra soğuk su tuttum bir dk felan. Bunu 2-3 kere yaptım azalmasın iyice diye çok yapmadım. Makine ile sağım yapıyorsan oda arttırıyor, elle sağım yap. Tazyikli süt sıkıntısı olduğu için makas yapıyorum ya da ilk önce biraz sağıyorum elle, sonra bebeğimi emziriyorum. Yatarak emziriyorum oturarak daha tazyikli oluyor. Bebeğim 4 aylık artık tamamen boşaltabiliyor memeyi bir emzirmede sağ bir emzirmede sol veriyorum. Gene genzine kaçırıyor ama eskiye göre azaldı baya. Bir göğsümü emerken diğerinden mutlaka süt akıyor, göğüs pedi kullanıyorum ama sık sık değiştiriyorum, havalar zaten sıcak memenin sürekli ıslak kalmaması gerekiyor enfeksiyon riski. Bebeğinizi sağlıkla büyütün inşallah ☺️