Esak kızım 8 aylık tatilden dönünce ayırıcam o zamana 8,5-9 aylık olucak. Hiç bir şey hissetmiyorum. Olması gereken doğal süreç bu. Eşimle yalnız kalmayı çok özledim. Kızımın bana ihtiyacı gece yok, oldugunda duyar kalkarım. Yerlerde yatmayı düşünmüyorum🙊