Kızlaar merhabaa… merak ediyorum sadece ben mi yaşadım bunu sizde bebeğinizin odasını ayırdığınız ilk gece de ağladınız mı????:( ben ağladım gittim odasında halıya yattım beni görmeyecek şekilde.. sonra geldim içim içimi yedi oysa hemen dip odada kapılar açık kamera takılı telsiz kulağımın dibinde ama sorun ağlarsa duymamak değil onun varlığına alışmış olmak