burada bir dalga konusu yok (bebeğin kilosu ile ilgili) lütfen öncelikle şunu anlayalım annemiz bebeğinin kilolu olmasına takmamış her bebek bir yaşına kadar her ay belli bir gr almak zorunda bu onun gelişimini gösterir. Anne karnında 36. haftada bir bebek 3.5 kilo ise 37. Haftada da 3.5 kiloda devam ediyorsa doktor ne diyor gelişimi durmuş almamız lazım artık
Benim bebeğim de 4 aylıkken tam 7 kilo idi 6 aylıkken 8.800 gr idi şimdi 10 aylık ve hala 8.800 gr ayına göre evet iyi ama doktorumuz her ay 100 gr bile olsa alması gerekiyordu dedi (gelişimini boya vermiş onun için sıkıntı olmadı) ama lütfen annemizi bu konuda rencide etmeyelim gelişimini merak etmiş kilolu olmasını değil