Off o göbek bende de kaldı yaa kesi fazla atılmış o yüzden dikişim çoktu bir de sürekli yoğun kanama yaşadım ben doktorum da korseyi kullandırmaya geç başlattı e haliyle karnımda acı da çok olunca korseyi doğru düzgün takamadım zaten günde max 2-3 saat kullanıyordum yetersizdi göbeğin kalacağını biliyordum. Hatta annemde zamanında göbeğini sarmamış kilosu yoktur ama alt karın olduğu gibi duruyor. Arkadaşım korseyi hiç çıkarmamış şaşırmıştım hiç mi dikişlerin acımadı diye acı eşiğim yüksek acısa da hiç çıkarmadım dedi 3 ay boyunca sabah takmış gece yatarken çıkarmış karnı şuan dümdüzdür hiç doğurmamış gibidir ama ben yapamadım maalesef. Koşu bandında yürüyorum ezgersize henüz başlayamadım çünkü hala dikiş bölgemde sızı ve acı var bi sıkıntı çıkarmak istemiyorum sadece yürüyüşle idare ediyorum tabi onun da göbeğe etkisi yok genel olarak kilomdan gidiyor. 1-2 ay daha geçsin mekik plank gibi hareketlere başlayacağım size de tavsiye ederim bu göbek ancak oraya yönelik çalışmayla kaybolur yoksa doğumdan miras kalacak. Özellikle bikini giyince aşağı doğru löp löp yığılıyorya o berbat bi görüntü işte