3,5 ay oldu doğum yapalı korse takmak cok istedim ama karın bölgem çok acıyor bende yediklerime dikkat ediyorum ekmeği kestim bol bol su içiyorum öyle çok göze batan bi göbek kalmadı hafif var ama 2 doğum yaptım zaman bulabilirsem onu da sporla yok etmeyi düşünüyorum 😁