Sara1904 😂 yo gayette sağa ve sola yatan bebeklerin kafa yapısı güzel arkada baskı oldukça düzleşiyor sürekli aynı tarafa yatıldığındada öylr bizim doktorumuz acıbadem nurcan ertem kızımın ilk doğduğundan beri doktoru ve yatış pozisyonundan kaynaklı kask vs gerek yok yan yatırmamızı tavsiye etti hem yan yatırıyorum hemde kafa yastığı kullanıyorum baya düzelme var genetikse zaten en başta düz bir şekilde doğuyor sonradan düzleşme olması genelde yatış pozisyonundan kaynaklı bu nedenle yurt dışındada 7 kez hastaneye götürdüm ve hepsi aynı şeyi söyledi çokta araştırdım fotoğraftada görüldüğü üzere yatış pozisyonu ve kafa yastığıyla bütük oranda düzelme var .