Sara1904 Anlıyorum. İlk anneliğim tedirginliğim bu yüzdendir. İkizler diğer bebeklere göre daha hareketli oluyor kıyafet bile giydirdiğim de ortalığı yıkıyorlar bezlediğimde bile ve evde sürekli altı açık duruyorlar siz düşünün. Tabi ki son çare doktor ise gidicez eşim, kayınvalidem, kayınpederim sağlıkçı az çok bir şeyleri araştırıyorum ordan cahil görünmeyim size. Kendi pediatri doktorumuz yan yatırmamızı söyledi kulaktan duyma olsa kendisi zaten söylemez. 1 yaşına kadar zamanı var 1 ay da kendi imkanlarımla düzeltmek istiyorum. Küçük doğdukları için ve erken doğdukları için pimpirikliyim