Bu anlattığına bakılırsa oğlum 14. Ayın giricek. Ama bunların hiç birini yapmıyo daha doğrusu bende hiç öğretmedim.
Tek başına büyüyen bi çocuk ,etrafımızda bebek yok
Park ortamında bile tanımadığım için pek cocukların içine sokmadım.
3 4 aydır dışarı parka çıkıyoruz havalar ısındından beri onun dışında sosyal olarak çok geç atıldıgımızdan mı bilmiyorum
Ama gelişim olarak algıları açık bi cocuk sosyal hali ortama uyum sağlaması çok iyi ve kolay. Bilemedim ben bi iki defa söyledim bay bay gel gel vs ama tabi yetrki değil
Üzerinde durmadım
Ne tavsiye edersiniz. Nasıl dikkatini çekerim