tarcinnn siz değiştirin çok küçük ve uyku süresi,geçiş hızı falan daha çok,hızlı oluyor.Tavsiyem emzirmeye başlamadan çabucak altını değiştirip sonra emzirmeniz ben o şekilde yapıyorum böylece uykuya geçerken rahatsız edecek hiç bir şey olmuyor ben de hemen uyuyorum bebeğimden sonra.