@"afacanbebe aynen bende sabah taktigim bezi herhangi bi kaka yapmadigi surece veya cok asiri dolmadigi surece yatinca değiştiriyordum ama su gunlerde azalinca bi korkmadım degil ama etrafimda bebek sahibi olan herkes terledigi ıcındir sicakla bırlıkte dedi bakalm yarin doktor kontrolumz var sorucam enfeksiyon desem oyle bısyde huzursuzluk olur cok sukur oyle bi sorunumuz da yok doktor ne diyecek bakalm yarin