Yedi aylık oğlum değiştirmiyorum. Geceleri prima premium çare kullanıyorum bi beden büyük. Kenarlarını falan güzelce ayarlıyorum poposunu kaplayacak kadar taşma vs olmuyor. Sabahları da kupkuru oluyor. Pişik de olmadı maşallah. Kışın bir iki kere taşma oldu daha çok çiş yapıyordu ondan sanırım şimdi terliyor.